Tekst zawiera jedynie ułamek informacji, gdyż na ten temat można pisać w nieskończoność, a czasu brak. Zdrowa pełnowartościowa dieta, ma ogromny wpływ na kondycję naszych włosów i skóry. Gdy zaczynamy stosować nierozsądnie ubogie w cenne składniki odżywcze tzw. diety cud, wówczas po niemalże kilku miesiącach drakońskiej diety, nasz organizm zaczyna komunikować o swoich niedoborach witamonowych w organiżmie, głównie z grupy B oraz biopierwiastków.

A dlaczego głównie z grupy B?

Bo witaminy z grupy B są magazynowane owszem w wątrobie i mięśniach, ale w małych ilościach, bo witaminy te rozpuszczają się w wodzie i szybko je możemy tracić. Tracimy je najczęściej, pijąc często czarną kawę, która ma działanie moczopędne, alkohol, oraz nadmierny stres. Zatem, najszybciej tracimy witaminy z grupy B, oraz między innymi Magznez.

Ryby morskie to skarbnica wielu ważnych i cennych substancji odżywczych miedzy innymi białka i dlatego są bardzo zdrowe oraz powinny gościć na naszych stołach minimum raz w tygodniu.
A Najlepiej jeść 3, 4 razy w tygodniu ryby morskie, gdyż zdecydowanie za mało je jemy.

Wiekszość ryb morskich zawiera niektóre witaminy z grupy B jak:

-Witaina B12 między innymi do prawidłowego funkcjonowania układu nerwowego itd.

-Witamina B6, która między innymi pomaga w produkcji serotoniny pobudzającej Twój nastrój i tym samym depresje nie będą Cię nękać.

Ta strona używa cookie m. in. w celach statystycznych. Dowiedz się więcej na ich temat i o zmianie ustawień w przeglądarce.
Korzystając z niniejszej strony, wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.